کادو برای پسر جوان - rabinland.com

اگر قصد خرید کادو برای یک پسر جوان را دارید و  چیزی به ذهنتان نمی‌رسد، می‌توانید این کار را انجام دهید ،  به خرید بروید و چیزی جالب را در محل انتخاب کنید. مراکز خرید هدایا چون رابین لند، یا مراکز خرید چند جانبه مانند فروشگاه های بزرگ با بخش های لوازم خانگی، پوشاک، جواهرات، ساختمان و بخش های ورزشی بسیار ایده آل هستند. راه حل ممکن است غیر منتظره باشد. مثال در قسمت وسایل ورزشی به دنبال یک هی منابع هستید اما در پایان در بخش پوشاک  یک اکسسوری لباس  را انتخاب می کنید و راهی می شوید.

 

با این حال، این روش بهترین راه برای انتخاب یک کادو برای یک پسر جوان نیست.   از این گذشته ، شما نمی توانید چیزی مناسب پیدا کنید ، و گاهی اوقات زمانی برای سرگردانی طولانی در مغازه ها وجود ندارد. بهتر است با خواندن این مقاله فقط در چند دقیقه به ایده های بسیاری برای کادو به پسر جوان دست یابید.

 

 

کادو برای پسر جوان- rabinland.com

 

 

لوازم جانبی پسران جوان | کادو برای پسر جوان

بسیاری از پسران جوان از کمربند استفاده می کنند، ساعت یا کراوات می بندند، برخی از آنها دکمه سرآستین را نیز در مجالس استفاده می کنند. بدیهی است که انتخاب چنین لوازم جانبی برای هدیه کاملاً منطقی است.

به عنوان مثال، یک کمربند چرم به نظر می رسد یک گزینه برد-برد برای یک اقا در هر سنی باشد. با این حال، برای یک عزیز مناسب تر است. هنگام انتخاب یک هدیه برای کسی که موقعیت رسمی با شما دارد، بهتر است از این لوازم جانبی عبور کنید. اما اگر  دوست یا خویشاوند شما باشد، قطعاً ضرر نخواهید کرد.  با مخاطبین صرفاً رسمی، خودکارها یا کیف های کارت کادوهای خوبی هستند.

شما می توانید به یک جوان نزدیک خود یک جواهر هدیه دهید. یک گردنبند، یک دستبند یا یک حلقه در صورت داشتن بودجه بسیار خوشایند است و  البته اگر جوان از این قبیل چیزها خوشش بیاید.  مجموعه مدرن جواهرات  تنها شامل طلا و نقره، بلکه از قگفلزات مختلفی چون استیل و تیتانیوم است. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما چنین هدیه ای فقط برای عزیزان مناسب است.

 

 

لوازم جانبی پسران جوان: هر کدام مخصوص به خود- rabinland.com

 

هدایای تعطیلات و گردش: یک راه حل یک مرحله ای

این راه حل هم برای همکاران و هم برای اقوام مناسب است. اگر می‌دانید که پسر جوان مد نظرتان  از رفتن به طبیعت لذت می‌برد و عاشق سرخ کردن گوشت در طبیعت است، یک کادو ازلیست زیر انتخاب کنید:

ننو؛

میز کمپینگ;

صندلی تاشو؛

صندلی گهواره ای;

ست پیک نیک؛

ست باربیکیو;

مجموعه سوملیه؛

خرید تخته نرد

کباب پز قابل حمل;

گریل پرس زغال چوب;

دیگ برای پلو؛

تراشه دستی;

لوازم حمام؛

لوازم جانبی شومینه;

مجموعه ای از ابزار باغبانی؛

مجموعه بدمینتون؛

فوتبال روی میز؛

بیلیارد

 

لوازم جانبی پسران جوان: هر کدام مخصوص به خود- rabinland.com

هدایایی برای خانه و استفاده شخصی | کادو برای پسر جوان

دمپایی، حوله، کت و شلوار خانگی، حوله است. همه اینها یک هدیه عالی برای یک پسرجوان است و این هدایا با تصویر کاراکتر مورد علاقه او جذاب تر خواهد شد. به عنوان مثال، حوله های شخصی سفارش دهید، یک لباس مجلسی را با گلدوزی به شکل یک کتیبه، یک پرتره یا حتی یک نشان خانوادگی مورد علاقه اش تزئین کنید.

با یک لیوان، یک  ماساژور و  … هدیه تان  را تکمیل کنید. چند ایده دیگر در این دسته  یک بالش ارتوپدی، ترازوهای هوشمند که اطلاعات را به گوشی هوشمند منتقل می کند، عینک های شخصی، عرضه یک سال جوراب است.

 

 

هدایای الکترونیکی: اسباب بازی برای پسران جوان

پسران در هر سنی عاشق فناوری هستند. یک ابزار شیک وضعیت یک هدیه ایده آل برای یک مرد 30 ساله یا کمتر است، آقایان در 40 سالگی معمولاً آرام می گیرند و بیشتر از عملی بودن قدردانی می کنند. با این حال، همه چیز فردی است. لوازم الکترونیکی پیچیده به جز برای پدربزرگ ها مناسب نیستند، اما اکنون با خوشحالی از تلفن های هوشمند استفاده می کنند. پس می توانید یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:

هدفون و بلندگوهای قابل حمل، بوم باکس، کارائوکه : برای دوستداران موسیقی.

یک دستگاه ضبط ویدئو، یک ناوبر، یک آشکارساز رادار یا یک دستگاه 3 در 1 برای رانندگان شیک است.

پیچ چوب پنبه برقی با کنترل لمسی، دستگاه هواده شراب، درپوش خلاء – خبره های الکل خوب خوشحال خواهند شد.

کتاب الکترونیکی برای روشنفکران.

پروژکتور فیلم – خبره های هنر.

یک برس صورت صوتی، یک مسواک برقی : برای مردان خوش تیپ و متروسکسوال ها.

دستبند تناسب اندام : برای طرفداران یک سبک زندگی سالم.

پاوربانک یک چیز ضروری برای هر کاربر گوشی هوشمند است.

هارد اکسترنال برای افراد باهوشی است که با حجم زیادی از اطلاعات کار می کنند.

فاصله یاب :  مشتاق شکار.

قطب نمای دیجیتال : گردشگران مشتاق.

کوادکوپتر : وبلاگ نویسان و عکاسان.

ایستگاه اتصال برای شارژ همزمان گوشی هوشمند، هدفون و ساعت شما.

کیف سازمان دهنده سفر برای کابل ها و وسایل.

مطالب مرتبط:

خرید کادو تولد

کادو ولنتاین

هدیه شب یلدا

هدیه سازمانی

هدایای تبلیغاتی

خرید جاعودی

خرید جعبه موزیکال

کادو روز مادر

هدیه نوروز