شب یلدا

خرید پک شب یلدا

خرید پک شب یلدا می تواند یکی از جذابترین کارها باشد. همان طور که می‌ دانید یلدا بلندترین شب سال است که در آخرین روز فصل پاییز آن را جشن می گیرند. در شب یلدا مراسم های مختلفی وجود دارد که ایرانی ها هم خیلی به آن اهمیت می دهند. در این مقاله راجع به این موضوع بیشتر توضیح خواهیم داد و همچنین پک شب یلدا را به شما معرفی می ‌کنیم تا بتوانید برای عزیزانتان یک هدیه مناسب تهیه کنید.

خرید پک شب یلدامراسم شب یلدا را چگونه برگزار می کنند؟ خرید پک شب یلدا

از زمان ایرانیان باستان مرسوم بود که مردم در شب یلدا دور هم جمع می شدند. یکی از کار هایی که حتما باید آن را انجام می دادند، مراسم حافظ خوانی بود؛ یعنی یک فال حافظ برای کل جمع گرفته می‌ شد و تعبیر زندگی افراد تا سال بعد را از حافظ می گرفتند.

البته کارهای دیگری هم مرسوم بود، مثلاً خوردن آجیل شب یلدا، هندوانه، انار، لبو و خوراکی های این چنینی؛ اما مهم ترین چیزی که در مورد شب یلدا وجود داشت، این بود که دور هم جمع شوند؛ مثلاً یک خانواده در کنار فرزندان و نوه هایشان یا همسایه هایشان این شب را تا دیر وقت بیدار بمانند، خوراکی بخورند و لذت ببرند.

یکی از سنتهای حسنه در بین ایرانیان هدیه دادن در شب یلداست. خرید پک شب یلدا یکی از دغدغه های شما در شب یلدا می تواند باشد. اگر شما چنین دغدغه ای دارید توصیه میکنم حتما به سایت رابین لند سر بزنید و از تنوع بی نظیر پک شب یلدا در این سایت لذت ببرید.

آیا در شب یلدا هدیه هم داده می شود؟

حافظ خوانی در شب یلدا

در گذشته این مراسم خیلی مرسوم نبود که افراد بخواهند به یک دیگر هدیه شب یلدا بدهند؛ اما کم‌کم که همه چیز مدرن تر و تجملاتی تر شد، این قضیه هم بین مردم باب شد؛ یعنی خیلی از افراد تصمیم گرفتند که پک یلدا تهیه کنند. پک یلدا شامل همه مواردی می شود که ما برای جشن گرفتن یلدا به آن نیاز داریم. در واقع خلاصه‌ای از چیزهایی است که می خواهیم در شب یلدا آن ها را تجربه کنیم.

پک شب یلدا شامل چه چیزهایی می شود؟

پک یلدا معمولاً خوراکی‌ هایی مانند آجیل را داخل خودش دارد که البته تزئینات آن با اصول خاصی انجام می شود. بسته های میوه خشک هم داخل پک یلدا وجود دارد و یک بسته بندی های شیک و منحصر به فردی را به شما ارائه می دهد که در این مقاله تعدادی از آن ها را معرفی خواهیم کرد:

پک شب یلدا مدل صبا

این پک زیبا شامل : 200 گرم پسته درجه 1 ممتاز ؛ 200 گرم فندق درجه 1 ؛  250 گرم بادام درجه 1 ؛  250 گرم انجیر درجه 1 ممتاز ، 300 گرم باسلوق درجه 1 ، 110 گرم میوه خشک درجه است که همه این موارد در یک عدد جعبه چوبی با طرح یلدا و بسیار شیک قرار گرفته و جلوه اش را چندین برابر کرده است.

پک هدیه شب یلدا مدل ماهور

پک ماهور شامل یک کیلوگرم آجیل مخلوط درجه یک ممتاز است و برای کسانی که می خواهند آجیل را به بهترین و زیباترین حالت ممکن به عزیزانشان هدیه دهند؛ بسیار مناسب است؛ این آیتم را داخل یک جعبه چوبی بسیار شکیل و زیبا قرار می دهند و ارزش پک یلدا بالاتر خواهد رفت و عزیزانتان از دیدن آن لذت می برند.

پک هدیه شب یلدا مدل ناردون

این پک هم یک شیشه آجیل ۳۰۰ گرمی داخل خودش دارد که آجیل آن کاملاً درجه یک است. در کنار آن یک شیشه میوه خشک ۱۵۰ گرمی درجه یک هم قرار می دهند که همه مواد درجه یک، ممتاز و بسیار تازه هستند و در نهایت این موارد در یک ساک دستی شیک قرار داده می شود.

پک هدیه شب یلدا مدل هژیر

پک مدل هژیر یکی دیگر از پرطرفدارها در بین پک یلدا است که داخل آن ۲۵۰ گرم آجیل مخلوط درجه ۱ ممتاز، ۲۷۰ گرم باسلوق درجه یک ممتاز، ۱۰۰ گرم میوه خشک درجه یک ممتاز، ۵۰ گرم دمنوش درجه یک ممتاز وجود دارد و  همگی تازه هستند و در کنارشان هم یک جعبه چوبی بسیار شیک قرار می گیردکه بدونِ شک یادگاری جذابی خواهد شد.

پک شب یلدا را چگونه باید تهیه کنیم؟

پک های جذاب شب یلدا

خوشبختانه هدیه ای که می خواهید در شب یلدا به صورت پک به عزیزان تان بدهید؛ قابل ‌دسترسی است و نیازی نیست که حتما به مغازه بروید و خرید کنید؛ در واقع می توانید از سایت معتبری مانند رابین لند این پک ها را تهیه کنید و به عزیزان تان هدیه دهید. همان طور که گفته شد در این سایت پک هایی وجود دارد که می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خودتان بهترین را سفارش دهید.

کلام آخر

با مطالعه موارد بالا احتمالاً متوجه شدید که پک یلدا می تواند یک هدیه بسیار عالی و مناسب مخصوص شب یلدا باشد که با دادن آن به عزیزان تان می توانید آن ها را خوشحال کنید. مهم تر از همه این که سایت رابین لند هم این امکان را در اختیارتان قرار داده است تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

علاوه بر مراجعه به دسته بندی هدیه شب یلدا در سایت فروشگاه اینترنتی رابین لند میتوانید از طریق اینستاگرام ما از جدیدترین و بهترین هدایای شب یلدا 1402 دیدن فرمایید:

 

 

مطالب مرتبط: